I morgon börjar sambon jobba :-(

Jahapp så börjar dessa tråkiga dagar igen, ja jag vet jag har ju miniprins men det blir liksom lite långtråkigt när Håkan ej är hemma...
Vi har börjat bygga på balkongen idag, jag tror det blir riktigt bra faktist. Annars har här varit en slödag idag tror jag, Linus lite extra gnällig, jag med huvudvärk, kissarna har knappt lekt något, men Maggiskruttansessangumman har röjt runt, promenerat i badkaret efter majas bad, lekt med vatten i köket, jag som trodde katter avskydde vatten,,, ;-)
Hon har även attackerat damsugaren. Linus har idag fått en bula i pannan, jag har barnsäkrat hörn och eluttag.
Grannen har varit på besök då hon förälskat sig i våra små djur.  oki det har nog hänt en del idag ändå :-)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hahaha! Det finns en fördel med att "slippa" Maggie här hemma: man kan dammsuga i fred utan att hon anfaller dammsugarmunstycket hela tiden...

2009-07-26 @ 22:36:56
URL: http://www.luddhogens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0