PANIK IDAG!!!

Här sprang jag runt och städade litegrann, helt plötsligt kom jag på att jag inte sett maggie på ett tag och hon brukar ju komma när lådan görs rent eller damsugaren sätts igång...
Jag letade som en galning samt ropade. tänkte att nu har hon dragit!!! skulle ta på mig en tröja och ge mig ut att leta öppnar stora skjutdörren på garderoben, fram kommer en silvergrå liten tass *lycklig* jag hade alltså stänkt in henne där ,medans jag städade!! Så snäll matte är jag ;-)
Men skräcken slutade ej där! Linus reser sig mot allt nu, han stod mot vardagsrumsbordet medans jag pysslade runt, jag kollade in i rummet han log stort och jag såg då att den glimmade till i munnen på honom. Han hade fått tag i en bjällra från en kattleksak *panik* när jag kommer till honom hoppar han av glädje, jag var livrädd att han skulle rammla så jag tar upp honom och vänder honom lite framår och får då ur den ur munnen... fy vilken dag!! Baileys har blivit sitt vanliga goz idag, de har även nosat mycket på varandra samt letat lite efter varandra..

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hahaha! Ja, småbarnsmamma med katter kan aldrig slappna av! ;-) Alltid är det någon som hittar på något fuffens!

2009-07-30 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0